top of page

בינה מלאכותית לעסקים - אוריינטציה

תובנות קטנות מכנס בינה מלאכותית AI IMPACT שיזמה נטלי יעקובסון, מלכת הצ'ט בוטים. וגם קצת טונה ברקע לעידוד.



לפעמים צריך בנאדם לשים כסא לחסום רולאפ עף ברוח....
לפעמים צריך בנאדם לשים כסא לחסום רולאפ עף ברוח....


כבר מעל שבוע אני מחכה לזקק לפוסט הזה תובנות מכנס בינה מלאכותית.

חם טרי מתנור .. ומתקרר תוך שנייה: 

אז ככה: 

אין טעם לשאול שאלות של "האם" על בינה מלאכותית.

השאלות הרלוונטיות מתחילות ב"איך". 

השאלה "מתי" מאחורינו. זה לא.. 

(ותכנסו קצת לקצב פה איתי)

"ליאור מילר, סמנתה פוקס, דיסקים, ווקמן...

הזמן לא ירפא את הכל... ירפא את הכל. 

כמו הטוקשואו נאספטר, באג אלפיים, בלוקבאסטר... 

לא. 

(הראפר טונה, למי שצריך הפניה מוסיקלית)

הזמן? 

רק ייתן לבינה הזדמנות ללמוד עוד על הצרכים שלנו ולספק אותם כמו ג'יני משוגע שיצא מהבקבוק לטוב ולרע. אלגוריתם לומד, זוכר, מפענח, משכלל, פולט וחוזר חלילה. 

אם אתם שואלים את עצמכם איך להשתמש בבינה בתחומכם –

תשאירו את הדאגות בצד, פשוט תפשילו שרוולים.


זאת הסיבה שפתחתי את השבוע בנסיעה ארוכה לכפ"ס לכנס AI IMPACTעם מומחים לתחום. 


נטלי יעקובסון המוכשרת יזמה אותו והציגה את החברה שהקימה – BLUEYE AI . חברה שהופכת בינה למשרת נרצע של הצ'טבוטים שלה – והיא רצה עם הארגונים הגדולים במשק.


צ’טבוטים שפוגשים אותך ב״היי, זאת נועה, אני רואה שזה חשוב לך – תן לי רגע לבדוק עם ההנחה אפשרית ״ –ומביאים תוצאות תוך שנייה.

במילים אחרות: עידן התשובות הרובוטיות נגמר. עידן ההבנה התחיל.


ארז רובינשטיין, אחד המרצים הבולטים בכנס, הציג טכנולוגיות הנפשה מטורפות – יכולת ליצור וידאו חי ואותנטי ממקטעים קטנים של קול, טקסט ותמונה.

אין דרך עדינה להגיד את זה – אפשר להחזיר מתים לחיים, לפחות דיגיטלית.

ואין דרך להבדיל בים החי למונפש. יאפ.


ומהצד העסקי:

כדי להפיק סרטון מקצועי עם נוכחות – כבר לא צריך צוות צילום. צריך דגימה.

(וכמה החלטות חכמות על המסר שלך)


בכנס דיברו גם על השלב הבא של העולם הדיגיטלי –

הוריפיקיישן. בדיקות אימות קריטיולת וזה משום שהעתקות ברמה גבוהה שכבר לא נראות כמו חיקוי סיני לנייק - בדרך אלינו.

מכאן, הערך של מקוריות אנושית רק יעלה.

פרופיל אמיתי. תוכן אמיתי. חיבור אמיתי.

תשקלו מה עובר הלאה. 

לא מפחד – מאחריות.


עוד יישומים לעסקים? מלא.

זה קצת כמו יער של אפליקציות –

אם לא תכירו את השטח, לא תמצאו את השביל.

קאנבה, גם בגרסה החינמית, כבר רומזת על דסק-טופ חדש.

ואני לומדת וכבר מתחילה להתאהב ב-NotebookLM של גוגל –

מושך תכנים מהדרייב, מנתח, מסכם, ובקרוב גם מפיק פודקאסטים.

ניסיתם כבר?


אז בינתיים, במסע. שווה לזכור – בשיווק בטח לארגונים– עדיין - הדרך הכי טובה לייצר קשרים ולבסס נוכחות: מפגש אנושי, בלייב, עם כיסאות, ורולאפים שדורשים שמישהו אנושי מאוד יראה וישים כיסא כדי שלא יעופו


כנסים פיזיים? כן.. 


במינימום זה מייצר FOMO ובאזז למי שלא בא.

במקסימום חיבור עמוק יותר.

ובואו. 

בינה וגם זום - לא יזיזו כיסא כדי להחזיק רולאפ מתעופף בכניסה לאולם. וזו מטאפורה! 


- מרגישים אבודים מעט?

אני פה לחשיבה איך להטמיע כלים חכמים יותר בעסק.. מביאה אסטרטגיה עסקית ושיווקית למחקר הבינה שלכם..

- מומחים של הטמעת כלי בינה בעסקים קטנים שמביאים ניסיון קונרקטי?

 דברו איתי בונה לי צוות לשת"פים


 
 
 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
איך להביא לשינוי בעסק מעצירה!

במיוחד לעסקים בפסח, או בכל מועד אחר ובמיוחד באופן שיותר התחדשות באנרגיה, בעשייה, בתוצאות! עם כל הכבוד לפסח, פסח... תכל'ס איך אפשר לאחל...

 
 
 

Kommentare


bottom of page