איך לעבוד עם לקוחות כך שישארו או פשוט יחזרו בטווח ארוך?
איך להרחיב את העסק בזכות הפניות מלקוחות מרוצים?
איך לבנות קשרים נאמנים שמכניסים – וגם מחזקים?
יש לך יום יום משימה אחת קבועה. להביא לקוחות חדשים לעסק. זהו מרדף יומיומי. והלקוחות? חלקם סגרו, וחלק אפילו רכשו מוצרים ושירותים והם מרוצים, מכאן ועד שימליצו עליך בהתלהבות או יחזרו לשירות או רכישה נוספת יש דרך.
אנחנו פה כדי לדבר על הדרך הזאת מתוך הבנה שלקוחות הם הנכס המרכזי של העסק. וזה לא בגלל שלקוחות הם דאטה בייס או לידים אלא דווקא בגלל שהם אנשים שרוצים מוצרים ושירותים טובים. הם ישמחו להמליץ עליכם אם רק תהיה דרך לעבוד איתם נכון. זה בדיוק מה שבאנו לספר לכם. על הדרך הזאת, על התחנות המרכזיות שלה.
רגע לפני החופש הגדול -שבו כולם "בחופש", שוב! אנחנו מציעות לצד המרדף לקוחות חדשים – להתחיל לצמוח עם הלקוחות שכבר ישנם ואלו שמזמן נשכחו.
?מה מחכה לכם בסדנא
תקבלו כלים וידע כיצד לבצע פעולות נכונות יותר עם לקוחות מהרגע הראשון
✅ לתקשר נכון עם לקוחות – מהשיחה הראשונה כדי למכור יותר
✅ לדבר על מחיר – בקלות. גם כשמבקשים מכם הנחה.
✅ להעניק שירות מעולה – תוך שמירה על גבולות.
✅ לזהות הזדמנויות להרחבת הקשר וההכנסות.
✅ לשמור על קשר לאורך זמן – ולקבל פידבק מחזק.
✅ להפוך לקוחות קיימים לנכס אמיתי – שמייצר תנועה ולקוחות חדשים.
ולא פחות חשוב - ליהנות מהדרך ומיחסים טובים עם כל הא.נשים שהם הלקוחות שלכם!
?למי זה מתאים
✔ לבעלי/ות עסקים קטנים ומנכ"לים של חברות קטנות
✔ למי שכבר יש לקוחות – אבל מרגישים שיש עוד מה להוציא מהקשר
✔ למי שרוצה לעבוד נכון עם כל לקוח חדש שנכנס משיחת המכירה ועד לרכישה הבאה
למה דווקא עכשיו?
כי בכל יום שעובר ולא חיזקתם את יסודות העבודה עם לקוחות מרגע המכירה ועד לסיום הקשר הוא יום מבוזבז. טוב הגזמנו קצת אבל חבל! פשוט חבל על הכסף והזמן שהשקעתם בהרכשת לקוח חדש.
עסק טוב ויציב נבנה על שילוב נכון וחכם בין לקוחות קיימים ולקוחות חדשים וכולם זקוקים לטיפול מדויק שימקסם את הרווחים שלהם ושלכם מהמפגש

"מערכת יחסים יכולה להיות מקור לשקט, לעוצמה ורווח. בואו ללמוד איך להפסיק "לרדוף" אחרי לקוחות ולהתחיל ליהנות מלקוחות שכבר בחרו בך"

מי אנחנו
אילה רווח ויפעת ברעם – יועצות שמביאות שילוב של חשיבה אסטרטגית, הבנה עמוקה של בעלי עסקים והלקוחות שלהם, ויכולת לזהות את מה שמסתתר בין השורות – כולל "הכסף שעל הרצפה".מתוך ניסיון מצטבר של ליווי עסקים ותהליכים מדויקים ורגישים, יצרנו יחד סדנא שאי אפשר להרשות לעצמכם לפספס.
אל תטעו, אין נוסחאות להצלחה בעבודה עם לקוחות אבל יש ידע מהסוג של "חבל שלא ידעתי מראש", ו"טוב שאמרתם" כי עכשיו יש לי שיחות טלפון לעשות. אל תחמיצו סדנא שנולדה כדי לתת ערך עוד לפני שחשבנו מה למכור לכם. למה? כי (שיעור נאמבר 1) לפני שאתם הופכים ללקוחות - קודם כל אתם א.נשים שרוצים ללמוד ולהתקדם וכדאי שתכירו אותנו. אז נפגש בוובינר ?
מספר המקומות מוגבל! כדאי לתפוס מקום
יאללה ...מחכות לכם.
Team
Dedication. Expertise. Passion.
This is your Team section. It's a great place to introduce your team and talk about what makes it special, such as your culture or work philosophy. Don't be afraid to illustrate personality and character to help users connect with your team.
_edited.png)