איך להביא לשינוי בעסק מעצירה!
- אילה רווח
- 9 באפר׳
- זמן קריאה 2 דקות
במיוחד לעסקים בפסח, או בכל מועד אחר ובמיוחד באופן שיותר התחדשות באנרגיה, בעשייה, בתוצאות!
עם כל הכבוד לפסח, פסח... תכל'ס איך אפשר לאחל התחדשות "אמיתית".. בעסק?
הכוונה לא רק לעוד צעד קדימה, שינוי תמחור קטן, שינוי ימי עבודה, לא... או אלא ממש ניעור מרענן.
הל יה!
השבוע, בפתיחת קבוצת נטוורקינג החדשה לבעלי עסקים באשדוד, הרציתי והנחיתי פעילות עסקית שבה יצרנו - מרחב שמאפשר לעצור לרגע, לנשום עמוק ולבחון מחדש את הדברים.
זה היה רק לרגע. לפעמים יש את כל החג! חו"ל המועד או פשוט שבוע אקראי שבו החלטנו שדיי!
אז איך באמת עושים את זה?
אני מאמינה שהצעד הראשון הוא שחרור.
דמיינו את זה ממש כמו כמו ניקוי יסודי לאביב, הרים של אבק מתנער החוצה בחלון מאיזה שטיח שישב על המוח שלכם. ניקוי שבו מפנים מקום לדברים חדשים על ידי סילוק של מה שכבר לא משרת אותנו. מה זה הדברים האלו בעסקים.
לא כל עצירה מביאה שינוי ועם זאת, שינוי לא מובטל יכול לבוא מעצירה שנעשית כדי להתבונן עם שאלות מובנות שמסייעות לנקות את הדרך מרעשים ופעולות מיותרות.
כמה כיוונים נפוצים ליצירת התחדשות בעסק:
• פעולות שוחקות ללא תועלת: אותם מאמצים מתישים שלא מביאים לתוצאות משמעותיות. אפשר כבר לשאול בקול רם – האם זה באמת מקדם אותי? מה תקוע שם בעצם? להמשיך, להפסיק, לעשות אחרת? דיינו!
• הרגלים מעכבים: אותן התנהגויות שמונעות מאיתנו לפרוץ קדימה. לדוגמה, אם אתם מזהים דחיינות כחסם, אולי במקום להילחם בה (עם טיפים ואפקליציות), ננסה להבין מה עומד מאחוריה, לרוב רגשית - . התשובה מתחילה שם. זה דיי משודרג עם התבוננות.
• ניסיון להיות מישהו אחר: העולם כבר מלא בעותקים. ומנגנוני שיווק ונוסחאות משוכפלות .. שלא לדבר על הבינה המלאכותית שעלולה לשטח דברים. הכוח האמיתי טמון בקול הייחודי שלכם – במיתוג, במסרים, בדרך שבה אתם מתקשרים עם הקהל שלכם, מערכות יחסים ומנגנוני שיווק שתפורים לכם בדיוק. אל תתפשרו על פחות. ודפנטלי תעזרו בבינה כדי להעמיק ולהבין את הקול הזה.
• עשייה מתוך מאמץ ולא מתוך תשוקה: לפעמים אנחנו כל כך עסוקים ב"לעשות", "לדחוף", "העיקר לא להפסיק לנוע" אני בעד לעשות הפסקות מידי פעם. כדי להתחבר מחדש טוב יותר. הפסקות אמיתיות שיש בהן זמן לא רק לנשום כדי להמשיך לרוץ אלא כדי לדעת אם כיוון הריצה נכון.
• פעולות מפוזרות ללא תכנון: במקום לפעול באופן אקראי, בואו נחבר כל צעד לתוכנית אסטרטגית ברורה שתקדם את החזון של העסק שלכם. כדי שכל יום הקצת שתעשו ילך לכיוון שרציתם.
אני כאן כדי להיות שותפה בתהליך הזה.
אני מאמינה שלכל עסק, בכל שלב, יש פוטנציאל לצמיחה מחודשת.
בין אם זה בבניית מוצרים חדשניים, בפיתוח תוכן מרתק או ביצירת אסטרטגיית שיווק אפקטיבית – אני והצוות המקצועי שאני הולכת ומגבשת סביבי כאן כדי לסייע לכם לממש את הפוטנציאל הזה.
בצילום:
אני מנסה לארגן השיער בצילומים ולעשות "סדר" של הצלמת לינה מיארה. מפגש ראשון של קבוצת נטוורקינג של IBC באשדוד שנפתחה . צילמה איריס שמואל חברת קבוצת IBC נטוורקינג להצלחה עסקית
Comments