הפוסט הזה ישמיד את עצמו אחרי שתקראו אותו.
טוב נו,
לא באמת!
זה כן פוסט שמדגים כמה אנו זקוקים לגירויים חזקים כדי לקרוא תוכן מעבר לתמונה.
כי אנחנו בהצפה של תוכן.
אז אחרוג ממנהגי.
אהיה ממש קצרה הפעם...
1. אם חשוב לכם להיות מותג ולבלוט - חשוב להיות מעניין! בתקשורת השיווקית ובאסטרטגיית התוכן שלכם !
2. מעניין = נצפה, מצדיק את המאמץ שהשקענו בו
3. מעניין= הערכות מקדימה, כן זה לוקח זמן, לחקור איך תדגימו את הייחוד של המוצר/ שירות/ אישיות שלכם.
4. מעניין = מתוגמל בחשיפה אורגנית, וכל מה שמתלווה אליה
5. מעניין = תורם לחברה (מרחיב תודעה וקבלה של דברים חדשים בהקשר של עשייה)
6. מעניין= מבודל שיווקית (אתם לא כמו כולם, יש לכם קהל ייחודי, הנה הוא קורא אתכם)
7. מעניין = עשיתם מאמץ – במערכת היחסים עם קהל היעד , יש כבר ניקוד בסעיף הערכה!
8. מעניין = אתם בהתפתחות מול הנרטיב השיווקי שלכם (כן, יאללה צאו מהקופסא)
9. מעניין = אוהבים לעניין את עצמכם – אתם בהתפתחות אישית (החדש תמיד מאתגר, ומצמיח, לכן ולסביבה)
10. מעניין = תוכלו לתרום גם ללקוחות שלכם יותר. אחרת - ממה שידעו וחשבו
מעניין? - איך בוחנים את זה?
שואלים:
האם אמרו את זה כבר?
האם אמרו את זה ככה?
האם זה מקורי?
האם זה עניין אתכם – בהקשר של העשייה והמותג שלכם?
אני אישית מכורה למה שמעניין עסקית ושיווקית ומנטאלית בארץ ובעולם
ולכן עוסקת בפיצוח אסטרטגי שיווקי לחברות ועסקים קטנים,
אם אתם באים מבלבול ואי בהירות ל2023
דברו איתי.
Comments