top of page

כבר יש לכם sound logo ? טרנדים על קצה המזלג הדיגיטלי שלכם.

עודכן: 25 במרץ 2022


איך הבנתי שכישורי הנטוורקינג שלי נחלשו ושהמון זמן לא תרגלת מפגש עם מקבץ זרים בלייב פיזי – כשתפסי את עצמי על חם אומרת למרצה המתמחה בחדשנות בהרצאה על מגמות "חדשניות: "תודה, נהניתי מאוד, ההרצאה הייתה ממש מעניינת ומחדשת". כן כן. זיהוי חד כתער (-:

אני עוקבת כבר זמן מה אחרי זוהר אוריין, חוקרת, סופרת ומרצה בארגונים בתחום החדשנות.

בשבוע שעבר היא ערכה יחד עם DESINIT אירוע על מגמות 2022

מה שקרה לי איתה משקף חלק מהמגמות של השנים הקרובות – אנחנו לומדים דברים חדשים ושוכחים את הישנים. אבל זה לא חדש . אז כמה מסקנות שלי שהם מין מאש אפ של הדברים שלה

FOMO/JOMO –PODOFOM

FOMO – fear of missing out

Jomo – Joy of missing out

אנו עדיין מתמודדים עם הבנה כמה נזק עושה לנו הפומו, מה זה עושה לנו ברמה האישית והמקצועית, הגומו הוא קונטרה מאוד יפה – המגמה שבאה מתחילים להבין את החשיבות של הפסקות מהמעקב והדיווח והפרסום בסושיאל

כדי למזער את המחירים הקשים שגובים החיים על הדופק המהיר שלהם.

העניין הוא שבזמן הזה עולה כוח חדש שמאיים לכבוש את האוזן שלנו.

אם בעבר המאבק היה על ה- EYEBALLS, היום כל דקה שאנחנו פנויים להאזין יכולה להיות מנוצלת לכל כך הרבה תוכן בפודקאסטים. הפומו הוא גם כבעלי עסק על הנוכחות השיווקית וגם על הצריכה. יש שם עולם חדש שמקבל יותר ויותר מקום

וזה הזמן שלנו לשים גבולות לכמה תוכן אנחנו צורכים

או מייצרים כדי "לתקוף" את הצרכנים שלנו בכל מקום או לעקוב אחרי משפיענים.

המשמעות היא גם שמיתוג היום נמתח לגבולות הסאונד.

אני מחכה כבר לעבוד עם לקוח שיש לו פודקאסט ולייצר לו לוגו סאונד. הדבר הזה ששומעים רגע לפני שמתחיל התוכן (תחשבו על N – שעולה. נטפליקס!!! טדאם) והכינותי מראש גם ספק מדהים לעניין אופיר גל מוסיקאי שמנהל אולפן.


אנחנו בעידן של creators

השיווק השתנה מקצה לקצה המדיות נחלשו מאוד בהיקף החשיפה והשפעה שלהם. אז לא מפתיע שכשקים קרדשיאן מופיעה ב- סטרדיי ניט לייב , תוכנית עם 10 מיליון צופים היא צוחקת ומסבירה שזה אירוע אינטימי כי יש לה 360 מיליון עוקבים. עכשיו 5 חודשים אחרי. לקים יש 394 מיליון עוקבים!!!!! (איזה מנהיג בעולם כולו עומד על מספר כזה של עוקבים?)

ולא היא לא ערומה כל הדרך אל הבנק! אבל כן היא משתמשת בגוף,

אסתטיקה וערכים של מציצנות וחוש עסקי ושיווקי מפותח להגיע לכל פינה בכדור הארץ.

זכותה!


אחד הסיבות לתפוצה המטורפת הזאת של פרסונה היא המעבר לרגש, לסיפור, אנשים צריכים אנשים וזה החיבור שעובד הכי חזק למותגים כבר הרבה זמן. הוא מתחדד בסושיאל מדיה.

אפשר לזרוק לפח את הפאנל וה- 4P של השיווק.

הפלואו החדש הוא אנשים, רגש, פלטפורמה חיבורים ואז פרפורמנס


זוהר אומרת ש 48% מהמשתמשים בטיק טוק מעידים שבעקבות תוכן מעורר השראה בפלטפורמה הם הלכו ורכשו את המוצר.


היא אומרת שיש מעבר מכפתור המכירה לכפתור ההשראה. מסע הלקוח השתנה בגלל הקורונה (מניחה שבגלל עוד דברים) וחייבים שללקוח תהיה חוויה קלה, מרגשת והשראתית שמובילה למכירה.


פה למשל הפרפורמנס של הפוסט הזה יהיה במעורבות.

אני פה כדי לשמוע ולהשמיע וגם לדבר איתכם.


לינק לבלוג של זוהר אוריין

https://zoharurian.com/03/trends-2022-forward/

לינק לקטע קצר וחמוד של קים בNSL בזמנו




Comentários


bottom of page