top of page

הקשר בין היכולת לספר סיפור לחוסן בתנאי אי ודאות


סיפור לחג וליום יום

 

היכולת לספר סיפור (פנימי) - היא כלי ניהולי חשוב לעסקים בכל קנה מידה! השנה אנחנו זקוקים לכלי הזה יותר מתמיד.

 

1. הסיפור הכבד: להקליל לא אומר להקל ראש, אלא למצוא דרך קצרה ויעילה. לדוגמה: הבן החייל שלי תקוע בבסיס שבועות רבים עם שעון ספורט שרצה לשיפור האימונים + הרצועה כתומה שלא התאימה. במקום להמתין ליציאה, ולמשלוח מחו"ל של הרצועה החדשה - הוא פשוט ריסס את הרצועה בצבע זמין.

לפעמים, פתרון זמני = פתרון.

 

2. הסיפור של האישיות: בעלת עסק הגיעה אלי למיקוד כשבין היתר היא מגדירה את עצמה כמבולגנת. סייעתי לה לזהות את המקומות בהם היא דווקא מאורגנת ומשיגה תוצאות (בכל המקומות שהם לא האתגר שלה בעסק, ויש פחות חסמים). החלפנו את הסיפור ובנינו תוכנית עבודה שמתאימה לה.

 

3. הסיפור של המותג: לקוח, מומחה בתחומו שחשב שיש לו המון מתחרים, לא שיווק – גילה, כשהתבוננו לעומק בפרטים שאין חברה דומה לשלו מבחינת מאפייני הידע הייחודי שלו והיקף הניסיון. בנינו סיפור חדש שהעצים אותו אישית ושיווקית.

 

ומה הסיפור שאני רוצה לספר לכם?

סיפור פנימי חיובי ומעצים מאפשר לנו לראות הזדמנויות, לשמור על גמישות מחשבתית, ולפתח חוסן נפשי. הוא מזכיר לנו את הכוחות והמשאבים שזמינים לנו, ומעודד לפעול ממקום של אמונה ביכולתנו להתמודד.


אני מאחלת שנה טובה לכולכם.

שנה של סיפור טוב יותר עבורנו, עבור העם ועבור החטופים.

אמן!

 

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page