מה לכוסות קפה מלוכלכים למקום הראשון בפורמולה 1.
ביום הראשון שלו בחברה, טוטו וולף, המנכ"ל של מרצדס AMG וראש חטיבת המרוצים מספר שישב סמוך לדלפק הקבלה של משרדי החברה שאותה עמד להתחיל לנהל.
הוא התבונן בעיתונים הפזורים, כוסות קפה מלוכלכים עם שאריות קפה דבוקות לתחתית שלהם וחשב לעצמו
שלא יכול להיות שזו חברה המתחרה בפורמולה 1, (מתוך ראיון בפודקאסט high performance )
הוא האמין שהפרטים הקטנים האם אלו שעושים את ההבדל.
כבר בשנה הזאת מרצדס זכתה לראשונה באליפות הרכב פורמולה 1 ולאחר מכן 7 שנים ברציפות.
מיתוג הוא אחד המקומות הנסתרים והגלויים שבהם הלקוח שלך פוגש אותך מבלי שתאמר מילה! פה היה היקש על רמת הניהול, אין שליטה במה שאנשים חושבים.
אפשר רק לשלוט במה אנחנו מוציאים החוצה מצידנו, שלם, עגול, מייצג אותנו כמו שאנחנו, הכי טובים שיכולים (אנחנו, החברה, העובדים, המוצרים וכדומה)
כוסות קפה מלוכלכים של עסקים קטנים זה לפעמים אתר לא מדויק, לוגו גנרי, קופירייטינג חלש וסתמי, כתיבה בלי הגהה, צילומים מטושטשים, מצגת חלשה, דף נחיתה שלא ממיר שוב מספיק – כל המקומות האלו שיכלו להשאיר חותם של הפורמולה האחת הכי טובה שלכם!
מסכימים? יש לכם דוגמא להשראה דומה שתרצו לחלוק שתפו (-:
ובנתיים:
לינק לפודקאסט המשובח הזה
https://podcasts.apple.com/gb/podcast/toto-wolff-empathy-over-engineering/id1500444735?i=1000515748671
אם אתם זקוקים למבט אסטרטגי, ניתוח ובנייה של המיתוג והמיצוב שלכם ברמה העמוקה שמעבר לעיצוב ולתוכן אשמח לסייע. תשאירו לי הודעה פה בפרטי ואחזור אליכם.
コメント