top of page

המן הרשע של שיווק בעסקים קטנים - או שיווק לעסקים קטנים, אסטרטגיה שיווקית

עודכן: 8 באפר׳

3 משפטים  שאני שומעת מבעלי עסקים קטנים המון שהם קצת המן הרשע של השיווק שלכם ...ומה אני עונה להם...



1. "אני פשוט גרועה בשיווק"


בדיוק מה שגרם לי היום לכתוב ללקוחה שרק עושה צעדים ראשונים בשיווק אורגני:


🙂😅 את אלופה.. שלומדת!


אני חושבת שאת חושבת - ששיווק זה "פשוט להביא דברים".


בזמן שלמעשה מדובר בשיחה. שיחה מכבדת עם אנשים. שבדיוק נעצרו לשמוע אותך.


לא זורקים להם אוכל בצלחת.


תמיד מסבירים.


מדמיינים מה הם חושבים כשהם פוגשים תוכן ומידע


ולמה הם זקוקים כדי לאכול ולעכל אותו


במקרה הזה לסכין ומזלג..


כמו בחיים.


מתחברים?



2. "אני פשוט לא מרגישה נוח לעלות על במה"


כשיש לנו משהו שבוער בנו ואנחנו רוצים לדבר עליו, למכור אותו, לספק אותו, להשפיע איתו, ה"אנחנו" הזה הוא לא מה שחשוב. במקום נקודת המבט שלכם על עצמכם על הבמה – תדמיינו את נקודת המבט של מי שכבר עומד עליה ומביט בקהל המואר שמקשיב. הבמה מאבדת חשיבות, היא רק זאת שממנה רואים מה יש לנו לתת.



3. "אני לא יודעת איך להסביר לאנשים על הסדנא הזאת"


כאן – מה שנרצה לתת פחות משרת אותנו כמו לדבר על מה שאנשים יכולים לקבל ממה שיש לנו לתת. אם תצמדו לרעיון של מה שהם יקבלו ותכתבו על זה – המילים יצאו החוצה בחופשיות .... בלי נוסחות .. ואל תשכחו את הקלות הבלתי נסבלת של הבינה המלאכותית שלוקחת כל רעיון ומפרקת אותו...



בתמונה אני מסבירה משהו לעץ...כי יש לו פרחים יפים.. חבל שהוא מסתיר אותם בין כל העלים.. (-:


אז אם לסכם אותנטיות בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים היא כלי עבודה שהמשמעות שלו היא לצאת מ"מכירה" להיות "אתה" שמאמין במה שאתה רוצה לתת לעולם. תחשבו על זה לשיווק לעסקים קטנים ולאסטרטגיה שיווקית






פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page