top of page

הכוח של אמון ושירות בשיווק



תראו. קטונתי מהצהרות על סוד ההצלחה של עסקים.

המילים הקטנות לוחשות לי שגם שם היא נמצאת!

אגיד את זה אחרת. לעולם אל תזלזלו בכוח השיווקי שטמון בביסוס ושימור אמון עם לקוחות.

בקיצור, שירות לקוחות על כל המיילים שלה הם מחלקה שיווקית בפני עצמה ולראייה הפוסט הזה.


נוחתים בכרתים. אנשים מסודרים.

הזמנו מראש בארץ מונית בבוקינג וגם שילמנו מראש.

היא לא הגיעה.

קיבלנו מייל שירות לקוחות לא פחות ממרהיב שאומר שהכסף הועבר אלינו בזמן שהם מבררים את המקרה (מחדדת - לא בתנאי, לא אחרי כבר הועבר) .

מה אומר לכם. אמריקה (-:


מתורגם לנוחותכם.






אילה היקרה,

תודה על סבלנותך בזמן שחקרתי את תלונתך.

בשם Booking.com Taxi והשותף המקומי שלנו בהרקליון, ברצוני להתנצל בכנות על השירות שקיבלת.

אנו גאים מאוד שיותר מ-99% מהנסיעות במוניות של Booking.com עוברות בצורה חלקה - למרבה הצער, זה לא היה אחד מהמקרים האלה.

הוצאתי החזר מלא של 281 ₪ בחזרה לחשבון שבו השתמשת לביצוע התשלום. יתרה מכך, אם נגרמו לך עלויות נוספות כתוצאה מכך, למשל אם המונית המקומית שלך עלתה לך יותר מהסכום שהחזרנו, אנא הודע לי והעביר את הקבלה כדי שאוכל לבחון את החזר ההפרש במחיר.

אנא המתן 1-5 ימי עבודה כדי שספק כרטיס האשראי שלך יעבד זאת.

אני מעריך שהחזר כספי אינו מתקן את החוויה השלילית שחווית; אז אני רוצה שתדע שהמשוב שלך ישמש לשיפור השירות שלנו, ולוודא שזה לעולם לא יקרה לאף אחד אחר.

כמחווה נוספת של רצון טוב, אני רוצה להציע לך הנחה של 10%, לשימוש בהזמנת מונית עתידית - אודה מאוד אם תיתן לנו הזדמנות נוספת.

כדי לעשות שימוש בזה, פשוט בצע הזמנה חדשה, השב לדוא"ל זה ואני, או אחד מהצוות, אארגן החזר.

מתנצל שוב על אי הנוחות שנגרמה.

בברכה,

טיאגו


מחלקת המוניות של Booking.com


אתר הלינה מס' 1 בעולם

43 שפות, 198+ משרדים ברחבי העולם, 120,000+ יעדים גלובליים, 1,550,000+ לילות חדרים המוזמנים בכל יום

חברת בת של Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG)




Dear Ayala, Thank you for your patience while I investigated your complaint. On behalf of Booking.com Taxi and our local partner in Heraklion , I would like to sincerely apologise for the service you received. We're very proud that more than 99% of Booking.com Taxi trips go smoothly - unfortunately, this was not one of those cases. I have issued a full refund of 281 ILS back to the account you used to make the payment. Furthermore, if you incurred any additional costs as a result of this, for example if your local taxi cost you more than the amount we have refunded, please let me know and pass on the receipt so I can look into reimbursing the difference in price. Please allow 1-5 working days for your payment card provider to process this. I appreciate that a refund does not rectify the negative experience you had; so I would like you to know that your feedback will be used to improve our service, and make sure this never happens to anyone else. As an additional gesture of goodwill I'd like to offer you a 10% discount, to be used on a future Taxi booking - I would really appreciate it if you would give us another chance. To make use of this, simply make a new booking, reply to this email and I, or one of the team will arrange a refund. Apologies again for any inconvenience caused.

Kind Regards, Thiago

The Taxi Department of Booking.com

The world's #1 accommodation site 43 languages, 198+ offices worldwide, 120,000+ global destinations, 1,550,000+ room nights booked every day Subsidiary of Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG)


Comments


bottom of page