top of page

ביליון צפיות. בנאדם אחד עם הרבה מכוניות יוקרה. שיווק מעורר השראה!

עודכן: 1 בפבר׳ 2022


דאג דמורו הוא אחד מהיוטיוברים הכי פחות קולים שיש. אמיתי. הוא מקפיד להתלבש בצורה מרושלת, חסרת חן ולעיתים מגיח לא מסורק לסרטונים שלו. ציוד הצילום שלו לא עולה על 2,000$ ועם זאת, דמורו נחשב ליוטיובר נאמר1 בתעשיית סקירת הרכב והחודש הוא חצה את ה1.1 מילארד צפיות!

מה לי ולמכוניות, 2 בנים בבית וגבר אחד שיודע שאני חובבת עיצוב, שיווק ותוכן ומקפיד לחשוף לתכנים חדשים. הקטנצ'יק (9)החודש – במקום קייטנה- בנה למבורגיני לגו מ3,500 חלקים במעט מידי ימים מכדי שאצא צנועה כאמא.

אז לא נתלהב ממכוניות. אפילו בכאילו? חחח.

נחזור לדאג – מגה חנון שמרגע שהוא מתחיל לדבר קורה קסם. הוא מדבר קצת מוזר (לא כמו מתחרה בשם shmee אבל בכיוון) מתלהב, יוקד ורושף כשהוא מתאר כל פרט ופרט בכלי רכב שהוא סוקר, ממפרט המנוע ועד לאופן שבו מתחברים התפרים בריפוד לאלמנטים עיצוביים בחוץ.

הוא בודק האם המחיר שווה או לא וכל זה לא היה כל כך מעניין כמו עצם העובדה שהוא פשוט הוא! הוא מת על מרצדס אבל יכנס בה על דגם גיפ אחד מטופש שעיצבו בצורה לא הגיונית.

הוא מעולף על רכבים מסויימים של חברה מוכרת וזועם כשמפשלים בדגמים בתמחור, ציוד, אבזור מנוע וכיו"ב. רוב הרכבים שהוא סוקר הם כאלו שנפגוש בעיקר באבו דאבי – מעל מיליון $ לרכב. בחלק מהמקרים זה מוצדק.

הערה מגדרית. יש ביוטיוב סוקרות רכבים מאוד טובות. מאוד כמו Supercar Blondie. כיף לשמוע אותה והיא סופר מקצועית ונראית מצויין - אבל היא שמה את התוכן השיווקי בפרונט וזה אומר פחות אמינות בסקירות ופחות במספרים.

קצת במספרים:

הוא התחיל את דרכו ב- 2013 ככותב באחד מהמגזיני הרכב האמריקאיים וניסה את מזלו בסרטוני יוטיוב כדי להגדיל את מספר הקוראים שלו. כאילו דהה. הגיע מאוד ירוק לדיגיטל.

לפני מספר חודשים חצה את קוו המילארד צפיות בכל הסרטונים שלו. בכל סרטון שלו צופים בממוצע כ- 2 מיליון צפיות מקום 6 בתעשיית הסקירות רכב של סוקרים בודדים ולא חברות. יש לו 3.7 מיליון עוקבים והוא מתייחס אליהם יפה.

ל- PewDiePie שבאמת שקשה להגדיר מה התוכן שלו מייצג מעבר לטירוף - יש 100 מיליון עוקבים. אז יש לו.

מה דאג עושה נכון?

הוא אמין. אמין אמין. נו בולשיט, אין תוכן שיווקי. אוהב – אומר. לא אוהב – אומר. וזה אומר לוותר על הכנסות מתוכן מסחרי שהוא לא מאמין בו. לכן הוא עשה מעט מאוד פרסומות ופחות $$$ ממה שלא תומך במותג.

הוא עקבי, שיטתי, מדוייק, יסודי, בקיא, מלומד, מתייחס לכל ההיבטים הטכניים, העיצוביים והיוזביליים של המוצר שהוא סוקר.

הוא מאוהב. במה שהוא עושה. וגם קצת במדיה. אבל לא מתאבד. מעלה 2 סרטונים בשבוע בממוצע. מתחרים קרובים במספרים מעלים כל יום.

הוא ביחסים טובים עם הצופים שלו אבל לא מתרגש מהם. משועשע מהביקורת. לא לוקח את עצמו ברצינות כפרסונה. יש תכנים מיוחדים שעושה לבקשת הקהל. למשל סקירת נדל"ן. ראיתי סרטון אחד כזה. גם שם הוא פשוט מעולה.

הוא צנוע. מאוד! מצלם ועורך לבד – לגמרי. מקסימום לוקח חבר לעזור במשהו.. לאחרונה הציג את המוסך שלו. שני רכבים בלבד. למרות שהוא סוקר רכבים שלעיתים שווים מעל שש ספרות הוא לא אוסף רכבים. הוא אנושי. משלנו. אין לו מקום ליותר מ2 רכבים וכנראה גם לא צריך יותר.

ומה אנחנו צריכים? לדעת שאהבה תמיד מנצחת! ואמון שווה הרבה צפיות.

_

https://www.youtube.com/watch?v=EbOnBb_w-d0&fbclid=IwAR3TjjyG6NZ8cJmBFtOIJ_TbTYptKf8xxpgdudQdhxgWD4PaA2c4a3z1Seo



פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


bottom of page