top of page
תמונת הסופר/תאילה רווח

אסטרטגיה של ניסים ומעשים

לוח השנה הישראלי הוא אחד מלוחות השנה העמוסים בתבל בסיבות למבצעים, חגיגות, טיולים לחנויות, המצאת ורכישת מתנות, חלוקת דמי כיס, מעות, מטבעות זהב, כסף, ביטקויין. החג הוא חג של ניסים, השאלה איזה?

ניסים שקשורים בכסף בהחלט אפשריים בעיני כשמתקיימים תנאים מיוחדים: מעשים וכוונה, דיוק והקשבה. ואיך להתארגן על זה? עם תכנון טוב. קל זה לא. תכנון משובח הוא לא פחות נס בעיני מאשר אקראיות של הצלחה!

באופן פרדוכסלי גם הגמישות לבטל תכנון מושקע, לזוז ולדייק לתוצאות הם סוג של נס.

מאחלת לאנשי העסקים פה להדוף את תחושת הפומו המבצעית ולא לרוץ ליצור מבצעים כי אפשר, לקנות לעסק כי, לעשות הנחות ללקוחות כי...אלא רק כשיושב לכם טוב וברור ומדויק עסקית וכלכלית! גם מבצעי חגים וגם מבצעי הנובמבר לא מתאימים לכל עסק.

יש חשיבות בהתאמה בין המבצע למיתוג של המוצר או השירות שאתם נותנים. ליצירתיות שבה אתם משווקים אותו, לחן, לבידול שבא לידי ביטוי בקריאיטיב (בסלוגן, בתמונות, בחדווה, בהומור, בחוכמה בי יוניק).

לפעמים מבצע קטן עם קריאיטיב גדול ידליקו לכם מכירות לשמונה ימים. אם תעשו וי זה ירגיש ככה ללקוחות. אם כבר יצאתם לדרך עם מבצע לחג - תבדקו את המספרים, התוצאות, הניהול של הכדאיות מיד בסוף החג. לא תמיד מקדישים זמן לניתוח שאחרי והוא קריטי!

אם טרם הספיקותם (תרגישו נוח, אתם לא לבד וקורונה גם פה) שימו לב אם מרגיש לכם שהנובמבר, חנוכה האלו יכולים לתרום לעסקים שלכם ולשבת לתכנן איך להגיע אליו מסודר - בשנה הבאה עם הקרם פיסטוק המיוחד של העסק שלכם. וטרסט מי יש לכם. תמיד יש.




コメント


bottom of page