top of page
תמונת הסופר/תאילה רווח

אנשים הם לא יוגורט! בשיווק

יש לי לא מעט לקוחות שהם חברות קטנות אבל גם – מאמנים, יועצים מטפלים ואנשים שעושים לכולנו טוב!

שבוע שעבר נפגשתי עם בעלת קליניקה, מטפלת מוכשרת שהגיעה לייאוש מאוסף של עצות שקיבלה שגרמו לה ל"בחור קהל", להגדיר לעצמה "בידול" כדי ליצור "תוכן מבודל" ולקלוט "קהלי יעד". היא מצאה את עצמה בוחרת קהל יעד צר מידי שלא הלם את השירות שהיא רוצה לתת.


ככל שהעמקתי את השיחה עם האישיות המיוחדת הזאת שאספה שלל כלים, חוויות חיים, הצלחות עם מטופלים/ות בכל הגילאים והמגדרים.

הבנתי שהיא מטפלת באנשים במצבי חיים שונים, שהיא ממש לא רק לנשים או רק לנגמלים מ.., רק לאסיקימוסים עם כובעים ירוקים.

לעיתים הבידול הוא אתה!

כשמשווקים יוגורט או כל מוצר צריכה חייבים להגדיר מסר שיוביל את הקמפיין שלו, משהו שיגרום לו לבלוט כבר במעמד ההשקה בזירה המאוד צפופה שלו.

כן, גבינה צהובה שהיא ללא חומר משמר היא נועם עבורנו. בום! And that is a winner


נכון, יותר קל לשווק משהו שיש לו ייחוד מובחן שניתן להצהיר עליו ולגלגל למסר ול"מגנט" קהלים מתאימים, ובטח על בסיס ניסיון, מומחיות.

מפה ועד לכווץ את עצמכם לבידול שלא יושב לכם בול. חלאס!

כשהמוצר הוא אתם – הבידול המרכזי, (לא היחיד) הוא האישיות שלכם. זה כולל את האיכויות שאתם מביאים. הלקוחות שלכם הם אלו שחווים אתכם כבעלי סמכות, ידע ואישיות שהם רוצים לפגוש וכמובן תרומה לצורך שלהם.

חשוב!


כשתעשו פרסום ממומן, אין בעיה לפלח קהלים, לפנות רק לקהל כזה או אחר נפרד שרוצים לדבר אליו עם מה שמתאים לו אבל כשאתם מציגים את הדמות השלמה שלכם ושל הקליניקה, או השירות שאתם נותנים, בואו עם כל מה שהרמוני לקליניקה (למשל) שלמה ועוטפת למי שאתם יכולים לסייע.

זהו,


פגשתם את התופעה?

מסכימים? יצא לכם להיות יוגורט? 🙂

דברו איתי



Comments


bottom of page